September 2014

Nové nápady na originálne školské zošity

7. september 2014 at 20:13 | Sydney |  Creations
Všetkých Vás na začiatok zdravím! :) Fotky pre dnešný článok som nafotila už vo štvrtok, kedy som sa pustila do zhotovovania svojich 2 zošitov. Naozaj, na celý školský rok len dva zošity! Ten vpravo, zaplnený obrázkami je na odborný predmet ZKC (zdravie a klinika chorôb) a ďalší je niečo ako multi zošit kde sa nachádza 5 predmetov hoc ja som si tam nechala len 4 : Slovenčina, nemčina, informatika, administratíva a zdravotnícka dokumentácia. Zhruba pred týždňom som si cez photoshop navrhla vlastné obaly, pričom na ZKC zošit bude obal aj z druhej strany a v tom čiernom zošite je len jedna strana tesne pred slovenčinou. Vo photoshope som si stanovila strany papieru v centimetrocha mohla som začať s návrhom strán. Na weheartit mám uložených vyše tisíc obrázkov a tak bolo naozaj z čoho vyberať. Chcela som obrázky ktoré buď niečo pre mňa vystihujú, znamenajú alebo sa mi skrátka páčia.

Prvý školský týždeň dopadol úspešne. Popri škole stíham brigádu, takže mi pribudlo pár nových vecí do wishlistu. Na najbližšiu výplatu si chcem zakúpiť z office shoes gumáky hunter a pred zimou taktiež z office shoes UGG snow boots.
Včera som bola na rannej smene a potom som strávila pekné popoludnie v meste s priateľmi. S Kikou sme sa dohodli že buď v jeseni alebo na jar stihneme tandemov zoskok. Osobne si myslím že jar bude lepšia, lebo máme už vymyslených veľa plánov, ale čo už život vždy prekvapí niečím nečakaným :)

Na stránke FaxCopy som si poslala v elektronickej podobe všetky tri A4 a hneď na druhý deň som si mohla ísť aj pre ne. Je to výtlačok na foto papier a aj s kvalitou som spokojná. Všetky papiere vyšli na 1,95 €. Ak by ste sa rozhodli si takýto zošit zhotoviť, vyberajte vždy ten s tvrdším obalom.

Sobota po bratislavsky + BIO nákup

2. september 2014 at 20:24 | Sydney |  Bratislava diaries
Srdečne Vás zdravím :) Sobota po bratislavsky. Myslíte že si robím len srandu? Opäť sme boli s Kikou na sobotňajšom výlete v Bratislave. Vyrazili sme tam hlavne za nákupmi a v podstate som si nekúpila nič čo som chcela, ale nakúpila som veci, ktoré mi prišli vhod. Prázdniny sme zasvätili raňajšiemu vstávaniu o piatej hodine ráno, aby sme na šiestu boli už na brigáde. Spoznala som tam kopec zaujímavých ľudí, smiali sme sa a hlavne som pokukovala po novom mladom technikovi ktorý tam robí. "Nie len že si zaťažená na policajtov, ale už aj na technikov" - smiech. V jeden deň sme boli u môjho tatina na chate v Jelenci, ktorý už spomínanú chatu nakomplec prerába. Ale späť k tej Bratislave. Vždy tu dostanem nové nápady kam nabudúce vyrazíme a aké budú naše ďalšie ne/materiálne sny a plány.

Ak poznáte hotel Kempinski v Bratislave tak každú nedeľu sa tam organizujú brunche. Brunch je akýsi obed ktorý tento hotel ponúka ale s výnimkou toho, že tam môžete jesť a piť vkuse čo len chcete. Rezervujete si stôl, je to na 3 hodiny (ak sa dobre pamätám), máte v tom wellness, sauny, fitness centrum a i. Stojí to 39 € na osobu a vždy sa to vedie v inom štýle. Najbližšie to bude francúzsky brunch. Nás najviac zaujal októbrový, ktorý bude v duchu arabského trhu. Možno aj práve preto že si neviem spojiť kombináciu arabského trhu a najlepšieho hotelu na Slovensku. A na vzdialenejšiu výplatu by sme chceli stráviť noc v Kempinskom. Už teraz sa nesmierne teším, aké budú tieto budúce dni a hlavne ako budem všetko možné aj nemožné stíhať. Prejdime ďalej! :)

Naša cesta nás najprv zaviala do Auparku, kde sme si sadli do Kaviarni Tchibo. Vždy nás v mlynoch okúzluje lahodná kávová vôňa a tak na ranné posilnenie sme si to nemohli odpustiť. Kikina si dala laté machiato a ja espresso. K tomu croissant a cheescake. Už si ani nepamätám o čom sme sa tam bavili, ale ako ďalšiu vec, ktorú som chcela bola veľká voda FIJI. U nás ju majú v obchode delikateso len v malom vydaní a ja som chcela veľkú. Takže sme sa mohli začať motať po všetkých možných obchodoch od Bershky, cez Zaru a skončili sme až v C&A. Ďalej sme prešli cez most Apollo do Tesca alebo čo to bolo. Je tam strašne veľa značiek a všetko v kope. Navyše je to tam ako bludisko. Kúpila som si tam z manufaktury gélovú masku na oči, ktorá sa dá využiť na 2 účely. Ten prvý je že ju položíte na 1 hodinu do chladničky a potom priložíte na oči. Alebo naopak na xx dobu do horúcej vody. Je to veeľmi príjemné takže palec hore. Ďalej som si z manufaktury odniesla aj také dvojité sladidlo na drevenných paličkách. To som zatiaľ nevyskúšala a poviem vám pravdu, veľmi mi je ľúto otvoriť ten pekný obal, keď sa mi to v poličke tak dobre vyníma :D